2017-2018 навчальний рік

Інформація

про проведення Тижня безпеки дитин  у дошкільному навчальному закладі (30.10.-03.11.2017)

           Метою проведення "Тижня безпеки дитини" і в цілому навчання і
виховання з питань захисту життя і здоров'я у надзвичайних ситуаціях
повинно бути формування у дітей:

-    розуміння цінності власного життя та здоров'я, основ здорового
способу життя;

-    правил безпечної поведінки на ігрових і спортивних майданчиках під
час ручної праці;

-    правил безпечного перебування на вулицях, правила  поводження з
незнайомими людьми;

-    навичок безпечної поведінки при агресивному поводженні однолітків
або дорослих;

-    уявлень про небезпечні для життя отруйні рослини, ягоди, гриби;

-    уявлень про стихійні природні явища (землетрус, повінь, буря,
ожеледиці , гроза, град тощо), ознайомлення дітей з їх природою,
характерним и ознаками, негативними наслідками;

-    уявлень про основні правила поведінки в екстремальних ситуаціях;

-    обережного поводження з лікам и, хімічним и, речовинам и і побутовою
хімією;

-    відчуття небезпеки щодо вогню, електричного струму і правил
пожежної безпеки.

 

1. Тиждень безпеки дитини (далі-ТБД)  у дошкільному навчальному закладі (далі-ДНЗ)  проведено у повній відповідності з планом його підготовки та проведення.

2. Проведено навчання працівників.

3. Розроблено плани дій працівників під час НС.

4. Підготовлено та оформлено довідково-інформаційний матеріал: стенд з ЦЗ, інструкції про дії працівників ДНЗ під час НС.

5. В усіх вікових групах проведені різні заходи під девізом „Вчимося берегти своє життя” (заняття, розваги).

6. Збагачено дидактичну базу для роботи з дошкільниками: тематичні папки, пам’ятки, практичні поради.

7.У кожній віковій групі створені куточки „Безпека  дитини”.

8. Збагачено матеріальну базу для практичних дій під час аварійних ситуацій: поповнені аптечки, придбано пов’язки для дітей та працівників, придбані термометри.

Календарне  планування

" Тижня безпеки дитини"

Перший день

1.  Мета: дати уявлення дітям про те, що окремі дорослі можуть бути
небезпечними, що не завжди приємна зовнішність людини збігається з
добрими намірами. Навчити дитину сказати "ні" іншим дітям, які хочуть
втягнути їх у небезпечну ситуацію. Виховувати обережність у поведінці з іншими

2.  Сюжетно-рольова гра "Сім'я".

Мета: учити дітей правильної поведінки вдома, коли є батьки і коли їх
немає; не заходити в під'їзд самому; не говорити по телефону, що батьків
немає вдома.

Другий день

1.  Дидактична гра "Стихійні лиха".

Мета: дати дітям уявлення про небезпечні природні явища та ознайом йти
їх з правилами поведінки під час стихійних лих. Формувати свідому,
правильну поведінку, уміння надавати першу медичну допомогу.

2,  Екскурсія у природу.       

Мета: ознайом йти дітей з проблемами забруднення  довкілля. Пояснити
як погіршення екологічних умов відбивається на людині та живій природі.
Роз повісти, що небезпечною для здоров'я людини стала вода з різних джерел. Виховувати вміння правильно користуватися дарам и природи.

3.  Екологічна вистава "В гостях у знахарки".

Мета: дати дітям уявлення про рослини корисні і небезпечні, гриби
їстівні і неїстівні, учити розрізняти їх у природному середовищі, правильно
поводитися з ними. Виховувати любов до рідної природи.

4. Лекція з працівниками дитячого закладу на тему "Правила надання
першої медичної допомоги дітям при ураженнях і трамвах" (проводить
медичний працівник дитячого закладу .

Третій день

І .Розповідь-бесіда "Що шкідливо".

Мета: формувати уявлення дітей про шкідливий вплив хімічних речовин
на здоров'я. Учити правил поведінки під час користування термометром.
Використовувати обережну поведінку в побуті.

2. Дидактична гра "Аварія".

Мета: учити дітей використовувати найпростіші засоби захисту, в
найкоротший термін вийти з небезпечної зони. Виховувати спритність, сміливість.

3. Конкурс малюнків

Мета: учити дітей правильно поводитися з електроприладами,
побутовою технікою. Розвивати творчість, уяву. Виховувати позитивне
ставлення до заборони дорослих.

Четвертий день

1 .Бесіда з дітьми "Що таке здоров'я".

Мета: дати можливість дітям зрозуміти, що здоров'я - це одна з
головних цінностей життя. Формувати в них бажання бути здоровими,
бадьорими, енергійними. Учити викликати швидку допомогу, не вживати
ліків без дозволу батьків.
 2. Спортивна розвага "Ми-весела дітвора".

Мета: учити дітей бігати, метати в ціль; звертати
увагу на самопочуття, внутрішнє відчуття. Розвивати бажання
самовдосконалюватися. Виховувати уміння поводитись під час масових заходів.

З. Гра-моделювання "Землетрус".

Мета: дати дітям уявлення про землетрус, його можливі наслідки. Учити
правил поведінки під час землетрусу. Виховувати почуття взаємодопомоги.

П'ятий день           '

1. Сюжетно-рольова гра "Лікарня".

Мета:  учити дітей  надання   правил   першої медичної допомоги,
поведінки  у  лікарні.   Розвивати  зосередженість.   Виховувати  правила
культурної поведінки, розуміння необхідності лікування.

2. Заняття. Сигнал "Увага всім".

Мета: формувати в дітей поняття про причини подання сигналу, учити
правил поведінки під час екстремальних повідомлень (при аваріях, стихійних
лихах, загроз і хімічного та радіаційного зараження). Виховувати уважність,
організованість, дисциплінованість.

З.Спортивна естафета. Гра "Юний пожежник".

Мета: учити дітей профілактичних заходів щодо запобігання пожеж,
ознайом йти їх з причинам и виникнення пожеж, пояснити правила поведінки
під час пожеж, навчити викликати пожежну службу, виховувати спритність,
сміливість, турботу про менших братів і сестер.

4. Бесіда з батьками про правила поведінки дорослих і дітей під час
надзвичайних ситуацій (використання підготовлених матеріалів, наочної
агітації).

5. Підведення  підсумків Тижня безпеки дитини.

Мета: підбити підсумки, визначити недоліки, розробити заходи для їх
усунення. Видати наказ про результати проведеного Тижня безпеки дитини.