2017-2018 навчальний рік
Інформація
про проведення Тижня безпеки дитин у дошкільному навчальному закладі (30.10.-03.11.2017)
Метою проведення
"Тижня безпеки дитини" і в цілому навчання і
виховання з питань захисту життя і здоров'я у надзвичайних ситуаціях
повинно бути формування у дітей:
- розуміння цінності власного життя та здоров'я, основ
здорового
способу життя;
- правил безпечної поведінки на ігрових і спортивних майданчиках
під
час ручної праці;
- правил безпечного перебування на вулицях, правила поводження
з
незнайомими людьми;
- навичок безпечної поведінки при агресивному поводженні
однолітків
або дорослих;
- уявлень про небезпечні для життя отруйні рослини, ягоди, гриби;
- уявлень про стихійні природні явища (землетрус, повінь,
буря,
ожеледиці , гроза, град тощо), ознайомлення дітей з їх природою,
характерним и ознаками, негативними наслідками;
- уявлень про основні правила поведінки в екстремальних ситуаціях;
- обережного поводження з лікам и, хімічним и, речовинам и і
побутовою
хімією;
- відчуття небезпеки щодо вогню, електричного струму і правил
пожежної безпеки.
1. Тиждень безпеки дитини (далі-ТБД) у дошкільному навчальному закладі (далі-ДНЗ) проведено у повній відповідності з планом його підготовки та проведення.
2. Проведено навчання працівників.
3. Розроблено плани дій працівників під час НС.
4. Підготовлено та оформлено довідково-інформаційний матеріал: стенд з ЦЗ, інструкції про дії працівників ДНЗ під час НС.
5. В усіх вікових групах проведені різні заходи під девізом „Вчимося берегти своє життя” (заняття, розваги).
6. Збагачено дидактичну базу для роботи з дошкільниками: тематичні папки, пам’ятки, практичні поради.
7.У кожній віковій групі створені куточки „Безпека дитини”.
8. Збагачено матеріальну базу для практичних дій під час аварійних ситуацій: поповнені аптечки, придбано пов’язки для дітей та працівників, придбані термометри.
Календарне планування
" Тижня безпеки дитини"
Перший день
1. Мета: дати уявлення дітям про те, що окремі дорослі можуть бути
небезпечними, що не завжди приємна зовнішність людини збігається з
добрими намірами. Навчити дитину сказати "ні" іншим дітям, які хочуть
втягнути їх у небезпечну ситуацію. Виховувати обережність у поведінці з іншими
2. Сюжетно-рольова гра "Сім'я".
Мета: учити дітей правильної поведінки вдома, коли є батьки і коли їх
немає; не заходити в під'їзд самому; не говорити по телефону, що батьків
немає вдома.
Другий день
1. Дидактична гра "Стихійні лиха".
Мета: дати дітям уявлення про небезпечні природні явища та ознайом йти
їх з правилами поведінки під час стихійних лих. Формувати свідому,
правильну поведінку, уміння надавати першу медичну допомогу.
2, Екскурсія у природу.
Мета: ознайом йти дітей з проблемами забруднення довкілля. Пояснити
як погіршення екологічних умов відбивається на людині та живій природі.
Роз повісти, що небезпечною для здоров'я людини стала вода з різних джерел. Виховувати вміння правильно користуватися дарам и природи.
3. Екологічна вистава "В гостях у знахарки".
Мета: дати дітям уявлення про рослини корисні і небезпечні, гриби
їстівні і неїстівні, учити розрізняти їх у природному середовищі, правильно
поводитися з ними. Виховувати любов до рідної природи.
4. Лекція з працівниками дитячого закладу на тему "Правила надання
першої медичної допомоги дітям при ураженнях і трамвах" (проводить
медичний працівник дитячого закладу .
Третій день
І .Розповідь-бесіда "Що шкідливо".
Мета: формувати уявлення дітей про шкідливий вплив хімічних речовин
на здоров'я. Учити правил поведінки під час користування термометром.
Використовувати обережну поведінку в побуті.
2. Дидактична гра "Аварія".
Мета: учити дітей використовувати найпростіші засоби захисту, в
найкоротший термін вийти з небезпечної зони. Виховувати спритність, сміливість.
3. Конкурс малюнків
Мета: учити дітей правильно поводитися з електроприладами,
побутовою технікою. Розвивати творчість, уяву. Виховувати позитивне
ставлення до заборони дорослих.
Четвертий день
1 .Бесіда з дітьми "Що таке здоров'я".
Мета: дати можливість дітям зрозуміти, що здоров'я - це одна з
головних цінностей життя. Формувати в них бажання бути здоровими,
бадьорими, енергійними. Учити викликати швидку допомогу, не вживати
ліків без дозволу батьків.
2. Спортивна розвага "Ми-весела дітвора".
Мета: учити дітей бігати, метати в ціль; звертати
увагу на самопочуття, внутрішнє відчуття. Розвивати бажання
самовдосконалюватися. Виховувати уміння поводитись під час масових заходів.
З. Гра-моделювання "Землетрус".
Мета: дати дітям уявлення про землетрус, його можливі наслідки.
Учити
правил поведінки під час землетрусу. Виховувати почуття взаємодопомоги.
П'ятий день '
1. Сюжетно-рольова гра "Лікарня".
Мета: учити дітей надання правил першої медичної
допомоги,
поведінки у лікарні. Розвивати зосередженість. Виховувати правила
культурної поведінки, розуміння необхідності лікування.
2. Заняття. Сигнал "Увага всім".
Мета: формувати в дітей поняття про причини подання сигналу, учити
правил поведінки під час екстремальних повідомлень (при аваріях, стихійних
лихах, загроз і хімічного та радіаційного зараження). Виховувати уважність,
організованість, дисциплінованість.
З.Спортивна естафета. Гра "Юний пожежник".
Мета: учити дітей профілактичних заходів щодо запобігання пожеж,
ознайом йти їх з причинам и виникнення пожеж, пояснити правила поведінки
під час пожеж, навчити викликати пожежну службу, виховувати спритність,
сміливість, турботу про менших братів і сестер.
4. Бесіда з батьками про правила поведінки дорослих і дітей під час
надзвичайних ситуацій (використання підготовлених матеріалів, наочної
агітації).
5. Підведення підсумків Тижня безпеки дитини.
Мета: підбити підсумки, визначити недоліки, розробити заходи для їх
усунення. Видати наказ про результати проведеного Тижня безпеки дитини.
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com